BORTA.

Hej bloggen!
Har vart borta en tid och vart lite osocial. Var med Alex hela helgen så hade ingen tid att blogga.
Men mysigt hade vi! Den mongoliska restaurangen var super god, man fick välja mellan lite grejer, (jag valde typ nudlar, bambuskott, minimajs, vanligmajs, kycklingfilé & BBQ sås) sen så var det några som stekte maten under 3 minuter, så fick man se det :) Jättehäftigt och mysigt.
Sen på lördagen så kollade vi på någon film blandannat, om zombieakolyps. värdelös :D Haha ^^
Sen på söndagen sa vi hejdå!
Idag kom jag tillbaka till skolan, var inte där någon dag förutom måndag förra veckan.
Det är trevligt när alla lärare kommer fram och säger "välkommen tillbaka Lollo, trevligt att se dig :)"
Men jag missade ju en del när jag har vart borta. Måste plugga HK, svenska, engelska, SO, matte, spanska. Har nu pluggat Matte färdigt, läst igenom HK lite grann, gjort klart svenskan, och spanskan. har SO och emgelska och lite mer HK kvar då.. Kul.
Hittade en gammal bild på mig, hahahahahahahahhaha lololooolollo.
Okej den var rätt fin men ändå :3
Ska dra mig nu, götta mig lite med coca cola..

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0