Svar på frågorna!

1. vad använder du för smink och hårprodukter till vardags? VISA I ETT INLÄGG!!? 
Vart köper du dina kläder?
E du ernst kirchsteiger största fan? de går rykten om de ville bara veta om de e sant/falsk.
/ Anonym.
Svar: 
Det använder jag till håret varje dag! Innan jag plattar håret tar jag Matrix Vavoom Gold Heat.
Sen när jag har plattat det använder jag PROFFS hårspray.  Klart.
Och till sminkningen.. Förstod inte om du menade till skolan, vardags eller fest osv.
Men till skolan har jag alltid foundation, mascara och eyeliner iallafall !
Mina kläder köper jag i olika affärer, mest i Gina Tricot eller beställer online :)
Och Ja, jag är Ernst Kirchsteiger's största fan!
Tack för frågan :)
2. din favorit affär?
din relationstatus?
Vad gör du helst på fritiden?
När var senaste gången du betalade för något?
Har du någonsin blivit sårad, isåfall när och hur?
Hur lång är du?
vilken mat gillar du mest?
/ Linda
Hej Linda!
Min favoritaffär: Gina Tricot & Junkyard.
Min relationstatus: Jag är i ett förhållande! :) Med han på bilden. Gulligt.
på fritiden gillar jag att vara med vänner så mycket som möjligt, och fotografera och lyssna på musik. Tycker även om sport :)
Senaste gången jag betalade för något var i fredags när jag var på Liseberg ^^
Ja, jag har blivit sårad. Har väl alla :o Jag kan inte svara på när, var och hur eftersom det är många gånger. Men senaste gången jag blev sårad var ett tag sen, när jag fick reda på en hemsk sak som sårade mig :)
Jag är 161 cm lång!
Och grillat äter jag mest :)
Tack för frågan linda, fortsätt att läsa :)
3. Hejj ,

har du syskon?
har du husdjur?
vad är din favvo färg ?
/ Nikita
Jag har syskon! 2 bröder, Hampus & simon :)
Jag har husdjur med, 2 hundar och 1 kanin :D
Och favoritfärgen blir rosa :)
4. e jag söt ? / Anonym
Kan väl jag inte svara på om du är anonym, men det r du säkert ;)

Kommentarer
Postat av: Nikita - nikki den bästa !

ok kul att veta! :D

2011-05-28 @ 20:01:01
Postat av: Kalleee

C:

2011-06-13 @ 21:33:48

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0