Liseberg! :D

Hej! Vi hade en AWESOME dag på Liseberg igår :)
Det var jag, Alex, Simone, Jonatan & Anton, och det blev en underbar dag :)
Alla förutom Anton hade mod nog att åka Atmosfear, och jag ångrar det inte för en sekund ;)
Jättekul! Vi åkte den några gånger, lätt värt :D
Sen i kön till AtmosFear så gifte jag & simone oss! Alex var präst, höhö :)
Sen gick jag Gasten för första gången! Blev klappad på huvudet av en buktalar-apa.
Känns.... bra? xD
Aja, sen hade jag & min fiiiina Alex mysigt i parisehjulet (:
Och nu kommer lite bilder från Kristallhuset, höhö ^^
Jag & Alex :>
Okej, han är väldigt mycket längre, men tycker om hnm ändå :>
'
Lilla Jonatan på BurgerKing :>
Anton på BurgerKing!
Simone på BurgerKing!
Guy love.
Jag & Min fru! Jag har alex tröja, en aning stor.. i Kristallhuset :>
Antons min.. Oslagbar !
Jag och frugis <3
Jonatan, Anton, Simone och Jag :>
Och slutligen Jukebox. Alex, Anton & Jonatan :>
Tack för en UNDERBAR dag på liseberg till er!

Kommentarer
Postat av: S'

Härlig blogg! :)

2011-05-14 @ 10:31:59
URL: http://sannaisidorsson.devote.se
Postat av: Anonym

2011-05-14 @ 16:10:23
URL: http://janinaa.devote.se

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0