Awesome Helg!

Hej alla läsare!
Har inte uppdaterat så mycket, har vart med min fina hela helgen :)
I fredags var ju vi ett gäng på liseberg , det vet ni ^^
Sen igår var jag och Alex hos Simone och hade myskväll :)
Våfflor och Eurovision!
Vinnare blev ju Azerbaijan, helt fel tycker jag. En typisk låt som är med minst 5 gånger per år i eurovision. Alla såna låter likadant ju.. en kille och en tjej som sjunger till varandra om kärlek och blaaablaa..
Så såg dom ut!
Sverige kom trea, jag är förvånad faktiskt :o Men det är väl för att vem som helst kan rösta och alla röstar pågrundav Eriks utseende tror jag. Fast låten var helt okej.
En låt som jag rådiggade vad Irlands låt, Lipstick :) Påminner om The Moniker's Oh My God!
Men iallafall, sen gick jag och Alex hem, och då väntade en överraskning!
Inte vart så glad på månader :)
Sen sov vi, och nu har jag sagt hejdå till min älskling. jag älskar dig alex. <3

Nu ska jag fixa mig, sen blir det tjejkväll hos faster Hanna! Mysigt.
Kram / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0