schoolbag in hand,

she leaves home in the early morning. KÄRLEK till låten.
Hej bloggen förresten, hur är det? :)
Har vart lite osocial för att Alex kom i torsdags ^^ Så nu ska jag skriva lite om våra dagar!
Fredag: Filmkväll hos emmy! ( www.emmysnailart.blogg.se ) , jättefin blogg där hon blogga om hennes naglar! hon gör verkligen jättefina naglar, titta in! :) Dom som var där var Emmy, Andreas, Avey, Kai, Andrea, Fanny & Rasmus! Och jag & Alex.
Vi kollade på Adam & Eve, det var en B-film som handlade om college typ. KUUUUUUUL. fast nä.
Sen så gjorde vi snurra flaskan, haha. Jag fick slicka på Axe. Blä. Hatar Axe :(
Sen tog vi bussen hem och var hemma runt 1!
Lördag: Resten av familjen var på dop & jag och Alex var hemma. Vi tog ut hundarna lite, kollade på film, gjorde negerbollar (är det okej att säga det?) och myste en del! En chilldag.
Söndag: Då kommer vi till idag! Vi gick upp ur sängen runt 3, någon timma sedan alltså. Sen så åt vi frukost och nu sitter jag i sängen och skriver lite medans han spelar lite på hans iPod.
Så nu borde jag nog sluta skriva ;)
Puuusss / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0