NEVER SAY NEVER

Hej bloggen! Hur är det? Själv är det bra med mig :)
Igår var jag i borås med Avey. Bilder därifrån kommer lite nu:
Orkar inte lägga ut mer bilder. Mer bilder hittar ni på min facebook!
www.facebook.com/lollot !
Iallafall, när jag och Avey kom hem från borås igår så köpte jag lite chokladpudding och åt upp den, sen hem och packade lite, och sen iväg till Avey. Vi gjorde inte så mycket den kvällen, hon pratade mycket med sin pojkvän Martin och jag pratade lite med Alex, men inte så mycket. Sen försökte vi somna, och det var verkligen svinkallt. Hon hade täcke och det hade inte jag, och jag fick inget täcke heller. Och det var typ 5 grader i rummet. Baaah. Sovit i sammanlagt 3 timmar, för klockan 6 gick vi upp och skulle sjunga för hennes mamma som fyller år idag, grattis! Efter det somnade hon om men inte jag.. Sen satt vi barnvakt. Eller, hon satt och pratade med Martin, jag bakade kladdkaka och spelade Rockband med hennes bröder. Gulliga pojkar :)
Nu är jag hemma, i ett stort behov av en dusch så vi hörs och ses!
Puss / Lollo

Kommentarer
Postat av: sara

vill bara säga att jag älskar din blogg och läser den varje dag! Har du några tips till oss som vill starta blogg? :) kram!

2011-06-15 @ 16:45:59
Postat av: Anna

HAHA han gillar verkligen pussen av dig lollo ;)

Bara det att du är typ lika lång som hans överkropp ;p lilla söta kortiis ;* <3

2011-06-16 @ 19:34:57

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0