i CAN ALMOST SEE iT

Hej!
Vart inaktiv i en dag nu, har vart hos Magnus med Hanna & Elisa. (Magnus= Hanna&Elisas mammas pojkvän), och har inte haft uppkoppling. Men vi har spelat wii och målat i deras hus, har vart kul faktiskt :) Men när jag och hanna skulle sova så hade vi Freja i sängen, (Freja= Deras hund) och det gick ju sådär.. Hon började att spy. Hon spydde upp lite banan och torrfoder. Mumma!
Har nästan inte sovit något så nu är jag trött och grinig.
Lägger upp en nytagen bild så ni är uppdaterade på mitt utseende.
Hoppas att ni har det bra! Flyr till varberg på fredag, och då kommer jag inte kunna blogga men det gör jag när jag är tillbaka :)
Ha det underbart /Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0