FÖRSÖKER.

Hej Bloggen! Kommer skriva lite annorlunda från och med nu, har nyss läst Mia Skäringers bok,
Dyngkåt och hur helig som helst.


En inspirerande bok, och hon fick mig att inse en sak.
Jag vill inte vara den tjejen som bloggar om mina nya pumps eller dagens klädsel, vill inte heller tänka på mitt spåk i bloggen, jag får väl skriva hur fan jag vill i MIN blogg?

Så nu kommer jag skriva lite annorlunda, på mitt sätt.
Starting from now:
Hej Bloggen.
Gick upp ur sängen halv 1 idag, jävligt död men det fick funka. Drog på mig en tunika och shorts och solade ett tag, läste lite i en bok. Och det var jävligt härligt faktiskt, man bryr sig inte hur många förbi passerande bilar kollar på en när man ligger och solar, njuter av livet. JAG LEVER MITT LIV, så låt mig sola utan tröja om jag nu vill det.
Sen så frågade mamma om jag skulle med och handla, och jag tänkte varför inte. Det var faktiskt mysigt att handla, kände inte igen någon i affären idag, och det var härligt. Gick osminkad och med min morgonfrisyr och brydde mig inte så mycket om omgivningen. Lät dom stirra hur mycket dom än ville. Deras smink rann utav värmen och jag gick helt naturligt vacker och var finare än alla dom.
Sen kände jag ett sug efter lösgodis (gudarna ska veta att jag har vart så JÄVLA sugen på det) så jag köpte lösgodis för 30 kronor, och min mamma är väldigt snäll så hon köpte hårinpackning till mig :)
Så nu efter jag har kommit ut ur duschen med gott luktande hår från inpackningen, är jag jätteglad. Ska måla naglarna strax, i en fin blå nyans från depend. Lägger också ut en bild som är nytagen så ni får se mtit riktiga jag. Njuter av mitt godis!
Ha det gött!
Kramar, Lollo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du blir bara bättre och bättre, älskar att sitta och läsa din blogg! Du skriver vad du vill och låter livet leka, jag är avundsjuk på det ;)

2011-07-11 @ 21:04:51
Postat av: Anonym

antecknar

2011-07-11 @ 21:54:40

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0