ny blogg!

Haha, jag har haft en del bloggar förut som jag inte orkat vara aktiv på.
Men ändring på det va? Ska försöka vara aktiv här istället ;)
Här kan ni läsa om mig, mitt liv, mina vänner o.s.v , kommer mest blogga om mitt liv och om vad jag gör och så.
Frågestunder kommer väl komma då och då, så se till att hålla ögonen öppna om ni vill fråga något till mig ;)
Hoppas att ni följer och kommenterar mycket, puss på er!
Ikväll ska jag till Avey, ska försöka blogga därifrån. Söt, gammal bild på oss.
hihi
Ha det bra, så hörs vi senare ikväll! ska försöka fixa header och sånt med ;)
Puss ! / Lollo

Kommentarer
Postat av: Patricia den bästa Bengtsson!

Du e lite lika paow där! hihi ^^

2011-02-01 @ 16:00:48
Postat av: Elisa Ahlgren

Hon på bilden med dig åker buss med mig och emma, och hon går i min skola.. x)

2011-02-02 @ 15:38:07

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0