WESTSiDE

shululu -
håller på att baka kladdkaka nu, dagen har vart rent ut sagt: Förjävlig. Pallar inte så mycket mer just nu,
tycker att jag kan unna mig lite gott..

Ja som sagt, idag har direkt inte vart etta på listan om man säger så.
Det har vart dryga lektioner i skolan, dryga lärare, och dom som jag trodde stod nära, svek.
Och sånt är inte alls kul, just nu är mina känslor blandade. Typ besviken, ledsen, arg..
Ja.
imorgon har jag ledigt, ska på en utbildning. Då slipper jag ju att se dom, vilket är bra för jag skulle nog inte klara av det nu.
Så jag kommer blogga en snabbis på morgonen imorgon, men sen kan jag inte blogga på hela helgen. Kommer hem på Söndag.
Kommer sakna er!
Påtal om sakna..
Den personen jag saknar mest just nu är min Älskade Alexander.
Har inte träffat han sen förra veckan och kan inte träffa han förens nästa vecka..
Saknar han något så enormt, saknar hans närhet, hans kramar, kyssar, etc..
Jag kan helt enkelt inte vara glad utan att ha vart med honom på ett tag. Så den närmsta tiden kommer jag vara väldigt.. Sur. Typ.
Alex: Om du läser detta, vilket jag tvivlar på att du gör, så ska du veta att jag älskar dig. Mest av alla, mest av allt. Och kommer alltid göra det. Du&Jag föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla har dåliga dagar ibland, även de bästa. Nu fick en av de bästa de och det är synd!

Hoppas det blir bättre snart :)

Och kommer sakna dina inlägg i helgen!

2011-08-25 @ 17:49:32

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0