Förlåt!

Förlåååååt! Jag har vart mycket inaktiv nu. Men det var så mycket innan avslutningen och nu har det vart lov i några dagar, då har jag inte tänkt på bloggen så mycket, men förlåt. Ska bli mycket bättre på detta!
Ska försöka blogga så gott det går under sommaren så ni kan vara uppdaterade om vad som händer i mitt liv just nu!
I fredags slutade jag skolan. Och så kom Alex till mig! Vi var hemma lite och sen drog vi till Hanatorp och grillade med Emmy, Avey, Kajsa och Andreas! Väldigt mysigt, och det var rätt gott att äta grillade gifflar!
Haha alexander matade mig!
Lördag: Då vaknade jag upp jämte världens bästa Alex! Vi drog oss ut från sängen typ vid 12. Jättetrötta. Eftersom vi inte kunde somna på fredagen xD Men iallafall. Det var jääättevarmt. Så vi gick till Ekelund, och det var helt öde där, fast så ser man Mirrie & Kajsa :D så vi snackade lite med dom och hade lite kul, men sen skulle dom åka, så då solade jag och alex och badade lite och så, mys!
Jag och Alex leker lite, haha. Trött Alex!
Sen så klalde vi på spansk skräckfilm, kunde verkligen inte somna den kvällen..
Söndag: Då skulle tyvärr Alex hem, eftersom han har lite matte kvar.  Buhu, alltid lika tråkigt och ledsamt att behöva säga hejdå till Alexander :( Hatar det!  Och efter det gjorde jag inte så mycket, typ myste lite med familjen framför Jackass! Och åt Tacos :)
Måndag: Idag har jag, mamma & pappa vart på jakt efter nya lakan! Och det gick bra, haha. Fast det var drygt, har vart trött hela dagen. Kunde inte sova och när jag somnade sov jag i 4 timmar, sen väcktes jag av en Geting som surrade runt i mitt rum. Hatar dom!
Sen idag har jag städat toaletten med.. Blä. Usch. Massa blä.
Nu ska jag äta, så måste sluta, men vi hörs ju! :D
Puss! / Lollo

Kommentarer
Postat av: Hugo

Ekelund?

2011-06-13 @ 19:22:16
Postat av: Anonym

låter som att du har haft det mysigt XD ;)

2011-06-13 @ 22:10:41

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0