TRÖTT.

Hej bloggen, jag känner att jag VERKLIGEN behöver skriva av mig. Redigt mycket.
Dom senaste dagarna har vart sisådär.. Att vara med alex är alltid bra för mig, men det betyder ju inte att allt flyter på! Men sen har det vart händelser som har vart mindre bra, som gör att mitt humör är nere.
-Min bror snodde min moped (som är avställd och oförsäkrad) för att åka till en kompis som bor 1 km ifrån. Lata fanskap. Dessutom har han ignet moped körkort. Och sen säger han att han har pratat med mig om det så jag får skit för det..
-Det känns som att jag inte platsar i min familj, d.v.s att det känns som att mina 2 bröder får mer uppmärksamhet än jag, och att jag kommer sist rankad.
-Jag får ta allt ansvar här hemma när inte mamma och pappa är hemma.. Mina bröder sitter och spelar datorspel hela dagarna då, så jag får gå ut med hundarna titt som tätt, och eftersom mina bröder (som är 18 & 16) inte ens kan laga makaroner, så får jag göra mat till dom med, och det pallar jag inte.
-Jag får alltid städa där uppe för att dom tycker att mitt hår är överallt? HALLÅ? Dom använder övervåningen minst lika mycket som jag gör, blir så jävla förbannad.
-Och nu, precis, 20 sekunder sedan gick min bror ner för trappan och slänge en telefon på mig utan anledning.

FÖRLÅT att jag lägger ut min ilska här men jag behöver skriva av mig. Jag orkar inte mer snart, får spel. Jag gör så jävla mycket att jag inte har tid med bloggen heller..
Nu är jag ensam hemma, för mina bröder är hos kompisar och mina föräldrar + farbror har cyklat iväg och lämnade mig här med hundarna. Blir snart arg..
Och snart är det min födelsedag och alla får mig ur balans. F to the ML.
Anyways, ska sluta klaga, jag älskar er mina läsare!
Har förresten blonderat håret, eller gjort slingor, och blev jättenöjd. Dock är det inte färgen på bilden, men ni får hålla ut!
Kram & Massvis med kärlek // Lollo.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det kommer bli bra Lollo,jag lovar!! jag finns om du vill prata! <3

2011-07-11 @ 13:10:29
URL: http://linneajohnson.blogg.se/

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0