SHiT TALKiNG, UP ALL NiGHT

Hej Bloggen.

Jag har så jädrans ont i halsen! Känns som att någon står och skär i den inifrån typ. Är också förkyld och snuvar och mår allmänt dåligt.
Har vart jättekallt i mitt rum med så har legat i fosterställning hela natten, svinkallt ändå. Baaah. Saknar Alex, han är alltid varm :C
Idag är det torsdag och jag skulle in till T-kvällen med Simone, kolla på Maggio. Men vafan, vill inte in om vädret ska vara såhär. Dessutom kommer vi knappast komma hem för alla bussar & tåg kommer vara fulla. Så får väl ligga hemma och käka massa halstabletter (som oturligt nog har Lakteringsmedel i sig!!) och skita hela natten.. Typ. Sen får jag ta massa nässpray.
Imorgon är det fredag och då ska man upp klockan 07.30! Min mopedkurs börjar klockan 9.. Pallar inte. Varför lägger dom den så tidigt? Sen håller den på till 13.00 också. Sen direkt efter det ska man åka in till Varberg, och det är ju lika dåligt väder där. Men jag ska dit, för jag har saknat stället! Ska kanske kolla Håkan Hellström med Linnea Lundell och spela minigolf med Simon Andersson ^^
Sen kommer lördag och då ska jag vara med min Alex! Saknat honom jäääättemycket!
Men nu är det torsdag klockan 13:02 och jag gör absolut ingenting. Sitter vid köksbordet, passar på att blogga lite. Väntar spänt på min mobil som jag beställde iförrgår, en HTC Sensation. Vill att den ska komma! Det är en tidig födelsedagspresent, fyller år om 15 dagar. (29 Juli, varsågod, nu slipper du räkna!)
Så jag antar att jag ska väl dra mig nu, göra något vettigare. Typ göra lite Sit-ups, kolla min mail och så vidare.
Och om ni vill kontakta mig, gör ni det på [email protected] !
Det var nog allt.




Ha det bra nu och skada er inte!

Puuusss&Kraaaaam - Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0