WE'RE ALL BORN SUPERSTARS

Hej Bloggen!
Nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen, höhö.
Men jaja, här kommer lite om vad som har hänt de senaste dagarna, (tar fredag tills nu!)
Fredag: Då åkte jag till utbildning på Gråbo gården! Gruppledarutbildning. Vi gjorde lite lekar osv, sen åt vi, sen kollade vi Disneyfilm! Råkade somna mot Robin, men han hade inga problem med det så klarar väl mig! :)
Lördag: Jättetrött.. Går upp vid 8 och har världens huvudvärk haha, gick typ och la mig vid 3 så aa! Men vi käkar frukost och sen gör vi lite saker. Vi gjorde teater övningar, sen sammarbetsövningar, sen gjorde vi egen film, sen bakade vi, sen skulle vi tända en eld utomhus.. Det gick ju sådär bra när de ösregnade. Till hjälp hade vi en yxa, ved, papper, tändstickor. Gick ju sådär bra.
Men aja, sen åkte vi iallafall hem :)
Väl hemma så myste jag ner mig i sängen och kollade på filmen Ondskan. Den är rätt hemsk, men fortfarande bra. Rekommenderar den verkligen!
Nu idag gör jag inte så mycket. Nyss laddat ner "first daughter"
Vi får se hur bra den är!
Fin bild från utbildningen!
Denize, Matilda och jag!

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0