VARFÖR ViLL DU RiVA NER MiTT STÄNGSEL?

Hej!
Skolstart för veckan avklarad, och vi hade vanliga lektioner, lite tråkigt men det får jag leva med haha ;)
Idag började jag med 40 minuters svenska, men det blev 20 minuter prat och 20 minuter läsning, haha ^^
Sen efter det hade vi matte, och det var faktiskt kul denna gången :) Jag och simon satt och lyssnade på musik mest, haha.
Efter det var det B-språk (i mitt fall, spanska) vi fick typ en diagnos. Kunde ingenting typ :(
Fast jaja, spanska är inte viktigt enligt mig endå :P
Efter Spanskan skulle vi ha NO. Vi skulle svara på frågor om Akustiken. Jag jobbade med Marcus och det gick faktiskt jättebra :D
Efter det var det lunch, makarotti.
Lite torrt, men det var gott med broccoli :3
Sen på lunchrasten planerade jag och Linnea en födelsedagsfest vi ska ha, och skrev massor och så, så vi hoppas att det blir bra :)
Efter lunchen hade vi lite klasstid, och då blev jag väldigt arg!
Vi i markskommun får tydligen inte åka på klassresor och sånt längre, för dmo har förbjudit det.
Hur dåligt är inte det?


Nu sitter jag här, nyss hemkommen från skolan. Ska strax gå ut och mata min kanin och göra lite annat, :)
Ha det bra!

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0