KVÄLLSINLÄGG

Hej Bloggen!
Blir ett kvällsinlägg idag, har gjort annat denna dagen,
blandannat klarat mopedproven! :D Grattis till mig! Unnade mig en kanelbulle på Skene Café för det.
Nu återstår bara det stora provet i borås, men det tar jag ;)
Imorgon är det fredag! Eftersom mitt sommarjobb är att jag ska klippa lite gräs så ska jag klippa en Fru & Hennes man gräsmatta i risäng, sen är det klart!
Sen är det lördag och då äre filmkväll hos Avey, och hennes blogg hittar ni missdecibelle.bloggplatsen.se där!
Och på söndag ska jag rida med min mamma, pappa, faster, farbrors fru och hennes dotter, kusin! Ska bli riktigt trevligt, vi ska rida i 3 timmar på Madkullens Islandshästar! :D
Blir man inte jätteglad när ens bror säger "åh, du tror ju att hela världen kretsar runt dig -.-"
Haha fast näe. :c Tycker inte om mina bröder. Thats it, har nog inget mer att skriva om.
puss&kram - johannalouicen
,

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0