sol!

Förlåt att jag inte har vart så jättesocial, men solen är underbar!
Strålande sol dom senaste dagarna, och jag har legat ute och stekt!
Vad mer kan man säga, livet är underbart :)
jag har underbara vänner, och en udnerbar pojkvän,
underbart väder, underbar familj, underbar släkt . :)
Dom 2 senaste dagarna har jag spenderat med släkten och familjen,
och dom betyder verkligen supermycket ;)
Så håll i dom, släpp dom inte!
Förövrigt så har jag beställt klänning till konfan från bubbleroom, jättegullig, bild på den får ni senare ! :)
Men nu ska väl jag gå ut och sola lite mer, tjingeling!
Kram / Lollo

Kommentarer
Postat av: Anonym

:o amagaaaad va du är söt.

2011-04-24 @ 16:03:27

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0