snuvigt.

Hej!
Bloggade inte igår, låg hemma då med.. Men idag var jag i skolan!
Eller om jag tänker efter kanske jag visst bloggade igår.. Haha jag har glömt.
Lite senil unge här dåva ;)
Men iallafall, var i skolan idag, och jag känner att jag missat mycket på bara två dagar.. Men jag jobbar väl ikapp mig :)
Idag var det konfa med, jag ska sjunga lite låtar, dansa, spela gitarr och lite teater. Vi provade kåpor med, och det kommer nog bli helt perfekt alltihop! :)
Vårkänslor, i like it!
Kram / Lollo

Kommentarer
Postat av: Anonym

spela en kärleksvisa för mig? ;)

2011-04-14 @ 19:40:11
Postat av: Anonym

åååh de röda håret e ju såååå snyggt !! :O

2011-04-14 @ 23:09:17
URL: http://sannasundberg.blogg.se/

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0