RETARDED?

Hej Bloggen!
Idag så vare rätt chill i skolan, jag och Simone satt i cafét.. Det hände typ ingenting, men sen hände det massor!
Sexorna skulle gå ner för första gången, så dom hade ställt sig på ett helt led, typ 30 pers äre.
jag hatar sexor. och sjuor. och åttor. vissa åttor iaf. Och lite till. Eh.. Jag hatar rätt många :3
Så jag och simone tog betalt, fixade grejer, massor.. Sen kom en till, och lalala. Sen skulle alla ha mer grejer och faaaan va jobbigt det va! Speciellt för att jag knappt kan röra vänsterhanden och jag har träningsvärk :(
Men vi fick sålt jättemycket, läraren som vi stod med hade aldrig sålt så mycket förut. Så det var ju bra :)
Och strax ska jag in till sjukhuset, hälsa på min mormor som opererades igår :)
Och nu ska jag ringa till Corpus och kanske fixa praoplats där :3..
Kram! / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0