FOR BETTER OR WORSE, i GOT YOU

Hej Bloggen!
Blir ett till kvällsinlägg, anledningen är att jag har gjort annat denna dagen!
Idag har jag nämligen klippt gräs! Jag har också lagat mat med mamma och läst ut Harry Potter: Fången från Azkaban.
Har läst dom 3 första HarryPotter böckerna, och jag rekommenderar dom verkligen! Helt underbara.
Skulle inte sagt nej till att gå på Hogwarts ;)
Ska börja på bok nummer 4 strax, när jag är klar med detta inlägg tror jag :)
Har hört att Justin Bieber kanske kommer till Sverige!
Då ska jag bannemig vara snabb på att beställa en biljett! Jag älskar Justin Biebers musik, det funkar alltid :)
Om ni vill ha min lista där jag har samlat alla Justin Biebers bästa låtar (enligt mig) så kommentera bara ;)
Och om ni vill kan jag skicka min vanliga spotifylista med, har väldigt blandat musiksmak. Dom flesta subscribar till min lista iallafall ;)
Och nu har jag inte så mycket mer att säga. Kanske borde bli bättre på att ta foton, har inga nytagna av mig, höhö..
Men jaja.
Gullig bild på min Alexander, för jag saknar honom!
Puss&Kram, johannalouicen

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0