VI KOMMER DiT. PÅ 10 MiNUTER.

Hej bloggen!
idag vaknade jag klockan 6. Standard.
Sen så fixade jag mig och så, men jag var riktigt seg imorse, började klä på mig kvart i åtta.. :P
Imorse hade vi IUP-pass som första lektion (alltså svenska, engelska eller matte)
Jag har matte, och är med dom andra i nian och åttan som valde matte. Det gick bra, fick gjort mycket :)
Efter det hade jag SO. Fick inte gjort så mycket som jag önskade, men det gick bra iallafall :)
Sen var det dendär dumma svenskan, jag hade ett läxförhör som jag inte var så bra på. Minutrarna segade fram jättemycket..
Sen vart de idrott, orientering. Jag och linnea var duktiga och tog hela 3+1 kontroller :D en kontroll som inte skulle vara med ens, haha, jätteduktiga :D   Orientering är direkt inte min starka sida, höhh..
Jaja.
Efter det lunch, sen matte, sen sluta!  Klockan 2 slutade vi idag :)
Sen kom jag hem, tog ut hundarna på en promenad och nu sitter jag här och bloggar.
Ska snart plugga till mitt HKK prov som är imorgon, hehe..
En gammal bild, fråga inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska dig!

2011-09-06 @ 16:04:23

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0