FYRA MÅNADER

Hallo.

Idag är det fyra månader med min finis Alex! :)
Och idag är det också onsdag, veckans värsta dag..
Hade HK prov, gick ur-uselt.
Och skoldagen är sååååå lång. Och tråkig.. På bilden fick jag skäll för att "jag" kastade suddigummin, men det var inte jag. :p
Sen när jag skulle åka hem var sitsen på mopeden dyngsur för att det hade regnat, och det regnade när jag åkte, vilket sög.
När jag kom hem blev det ännu mer och ah,,
sånna här dagar är verkligen sämre än andra.

När jag kom hem från skolan så skulle jag typ till Styrelsemöte direkt.
Så jag åkte och hämtade linnea, sen åkte vi till örbygården.
Mötet gick bra och vi åt god cheesecake. Sen när vi skulle åka hem regnade det, och de var svnikallt.
Kommer säkert bli förkyld IGEN..
Sen nu, har jag bråkat med Alex.
Tycker inte om när sånthär händer, det suger. Big time.
Men jag älskar dig. Även om vi bråkar, även om vi inte alltid håller sams och så. Det gör jag.

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

Fin bild!

2011-09-08 @ 00:07:27
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Fin kärleks bild på er :)

2011-09-08 @ 16:46:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: KLARA :D

men jaaaaaaadå ?

2011-10-25 @ 15:54:50

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0