JAG SUGER.

Jag menar det verkligen, jag suger!
Jag suger på att uppdatera ibland, för ibland tappar jag bara lusten att blogga tyvär :(
Men iallafall, Hej, det var ett tag sedan!
Hur har ni haft det? Jag har haft det rätt bra :)
På senaste tden har det inte hänt så mycket, jag har börjat i Zumba, i afrodans och sådant kul ;)
Sen har jag vart väldigt mycket med älsklingen min med!
Och nu sitter jag här, och klurar ut vad jag ska göra. Vad jag ska skriva om. Så jag har bestämt en sak,
Jag ska börja med skönhetstips!
Kul va? ;)
Så här är skönhetstips nummer ett.
Jag säger bara ett ord. Honung.
Honung är bra för både ansikte och hår. I hår kan du tillexempel använda det för inpackning, det återfuktar ditt hår och ger det mer glans, (helst ska du använda flytande honung då ;) )
Sen för ansikte är det bra för en ansiktsmask! Du tar bara flytande honung och masserar in i ansiktet. Jag har det just nu i mitt ansikte ;) Och jag brukar låta det sitta i ungefär 30 minuter! Det återfuktar huden, och torr hud ger ju acne så det är en bra sak!
Vi behöver ju unna oss det lilla extra ibland, eller hur? ;)
Men se upp för detta när du använder honung i ansiktet och hår!!:
*Använd oömma kläder. Honungsfläckar är rätt svåra att få bort.
*Var försiktig med mängden honung i ansiktet, så du inte gör samma misstag som jag. (Jag tar alltid för mycket, så det droppar sen!)


Det var nog allt för idag kära läsare! :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: visst var de fina :D

2011-10-13 @ 21:29:11
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: LAURA

sv; haha den har varit bra! så skönt att det är fredag imorgon :3

keep on med skönhetstips! det där med honung måste jag testa ngn gång känner jag :D ! Hur har din dag varit? <3

2011-10-13 @ 22:01:20
URL: http://bylaural.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Tack så jättemycket! :) Din blogg är också riktigt bra:) Bra idé med skönhetstips också!

Det är bara bra, självdå?=) Kram!

2011-10-14 @ 10:15:51
URL: http://fulfillyourdreams.blogg.se/

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0