DEN 17 OKTOBER

Hejsan!
Anledningen till att jag inte har bloggat i helgen är för att jag har vart med min pojkvän hela helgen :)
Som jag brukar vara dom flesta helgerna ;)
I fredags gjorde vi inte så mycket, vi tog det mest lugnt, vi mös lite framför en film, eller ja, det blev flera filmer. Vi kunde inte somna förens vid 5 ungefär ;)
Sen vid 10 typ så vaknar vi igen, väldigt slitna, haha ^^ Är ju jobbigt att kolla film flera timmar :/
Men på lördagen gjorde vi lite mer! Vi bestämde oss för att Bowla, och vi hade väldigt tur, det fanns banor lediga! :) Men det gick ju sådär för mig.. Klumpig som jag är ramlar jag på banan minst 5 gånger, och jag sprang inte för långt eller någonting, haha!
Förlorade med bara 80 poäng ungefär :) Och då gjorde jag 5 strikar med!
Söndagen så åkte Alexander ifrån mig :c Men det var bara att ta nya tag, skulle på styrelsemöte vid 17.00!
¨
Idag har jag vart i skolan, måndagar är ju alltid lika dryga. Här kommer lite "lär känna mig" frågor!
Du:
Namn: Johanna-Louice Tengdahl.
Smeknamn: Lollo :)
Piercingar: 2 (öronen), hade en i näsan innan, men fick ta ut den. :)
Tatueringar: Nahh, men vill ha!
Längd: cirkus 160.
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond.
Är du kär i någon: Jag är förälskad.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Trivs väl rätt bra här :)
Tänker du på självmord: Haha nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte riktigt! Men jag skulle väl sagt att jag är det :)
Dricker du: Ibland.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Mjo.
Vilket shampoo använder du: Just nu använder jag mig av Tresseme :)
Vilken parfym använder du: Vet inte vad den heter, haha
Vad är du rädd för: Spindlar, blod, knivar, mörker och clowner.
Gillar du att tvätta: Nja x)

Din första:
Operation: Har inte opererat mig!
Första piercingen: Öronen, annars näsan :p
Första sporten du började med: Fotboll ^^ 
Första husdjuret: Hund :)
Första semestern: När jag åkte till fjällen antar jag :)
Första konserten: Kommer inte ihåg, om jag inte minns fel var det nog The Ark & Amanda Jenssen ;)

Har du någonsin:
Kysst en främling: Mjaa.
Tappat bort glasögon/linser: Nej!
Brutit något: Nein
Rymt hemifrån: Naej.
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja, vem gör inte?

Senaste:
Film du hyrde: Måste vart Frenemies, och det är ingen film att rekomendera :p
Film du köpte: Oj, ingen aning :p
Låten du lyssnade på: Rihanna - California King Bed.
Låten du hade på hjärnan: Tonight, Tonight - Hot Chelle Rae.
Program du tittade på: Sommarspelen :p
Personen du tänkte på: Min pojkvän :)

För eller emot:
Långdistansförhållande: Beror på hur långt :p
Självmord: Folk har en egen vilja.

Favorit:
Mat: Grillat kött och pommes :)
Låt: Svår fråga :o
Sak att göra: träffa folk, foton, vara med pojkvännen. :)
Dryck: Svartvinbärs saft. Love it.
Bil: Bentley :)

Har du nånsin:
Ljugit för någon: :/
Varit i slagsmål: Nae.

Antal:
Gånger du varit kär: "riktigt" kär? Typ 2-3 ggr :p
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vill jag helst inte veta..
Ärr du har på kroppen: Knappast så jag räknar ;p

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola :p
Var det kul: Nej.
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar är det runt 6, på helger är det väl 10-14 :p
Gillar du att slåss: Nej.
Är du seriös: Ibland x)
Var har du ont: Huvudet :c
Använder du hårspray: Myaaa

Favorit:
Salt eller surt: Surt
Gillar du ketchup: Nja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Inte som jobbar, men som jobbade.
Stockholm är: huvudstad.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Finland.
Det var de, en liten inblick på mig. :)

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0