iF YOU FEEL iT , LET iT HAPPEN

Hej Bloggen!
De dagarna som gått nu har vart lite dåliga, så har inte orkar uppdatera. Ber om ursäkt för det!
Hoppas ni har klarat er ändå, ;)
Ska nu ge er lite information om vad smo hänt de senaste dagarna!
Fredag: Ja, då var jag i skolan igen! Wooho. Och som ni vet är jag blond. Och jag gjorde en blond sak. :ppPpPp. Första lektionen är idrott på fredagar, och idrottshallen ligger 1 km från skolan, och idrottshallen är typ 2 minuter från mig. Så jag gick 5 minuter innan vi började, men det är helt tomt.. Så jag ringer Linnea, och då ska vi tydligen ha teori i skolan, som jag har glömt :P
Som tur va så kunde Linnea hämta upp mig! hehe
Lördag: Hände inte så mycket. En dålig sak hände och det var en dag fylld med känslor.
Söndag: Vart i Borås och firat kusinen som fyller 6 år på julafton :) Har vart trevligt och så att träffa släkten! :D
Puuuss

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0