-

Hej!
Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, igen.
Är väl lite dålig på att uppdatera antar jag. :C Men ska nog bli bättre på det!
Så vad är aktuellt i mitt liv just nu?
En grej är att jag vart sjuk i en vecka nu, så ligger lite efter i skolan :c Kul va?
En till grej är att jag tror att jag har bestämt mig för vart jag vill gå på gymnasiet!
Dille naturbruksgymnasium!


Isåfall får jag ju bo på deras internat, och det är ett av de 5 husen man kan bo i!
Ser verkligen jättemysigt ut ju :)
Egentligen så orkar jag inte blogga, men min käre vän linnea fick mig att göra de, haha :)
Har också färgat håret mörk brunt, så lägger ut en bild på hur de ser ut här:
Ja. :)
Kommer kanske blogga imorgon, eftersom jag inte är i skolan så har jag väl tid till de, haha.

puss!

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0