i just want to be okay.

i just want to be okay, i just want to be okay, i just want to be okay today!
Den låten, Be OK - Ingrid Michaelson sitter på min hjärna :o
Inte okej!
Iallafall , idag var jag i skolan, och det var chill :)
Redovisningen på SOn gick jättebra, rätt nöjd C:
Efter skolan drog jag och simone in till kinna för att köpa nytt smink!
sen efter ett tag gick vi in till träffpunkten för att fika, och sen 5 minuter senare när vi skulle till bussen,
har det självklart börjat att hagla. Underbart!
Men som tur är , så äre över nu ;)
See ya!
Kram / Lollo

Kommentarer
Postat av: JOHANGRANLÖF

greetings

2011-05-03 @ 18:12:57
Postat av: Anna

Gullig bild! ^^ <3

2011-05-04 @ 14:58:29

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0