VAKNA MED ETT LEENDE.

Godmorgon alla bloggläsare!
Hur är det med er? Vad gör ni? Har ni inget bättre för er än att läsa min blogg? ;)
Nej, jag driver med er, läs om ni vill, ni är helt välkomna med det.
Jag vaknade nyss och hällde upp ett glas med sommarbär yoghurt. Mums fillibabba.
Så nu sitter jag pch njuter av det, och det smakar riktigt bra, hoppas att ni är avundsjuka.
Vet ni vad det var längesen jag gjorde? "Lollo hissar & dissar", så nu kör vi på det!
LOLLO HISSAR:
Nagellack! Det finns så många olika färger, och man kan kombinera dom hur som helst. Just nu har  jag ljusblåa naglar och det är jättefint :) Och tummen upp för Depend-lacken också, 25 kronor och jättebra!
LOLLO DISSAR:
Ont i halsen och förkyldning, kan det inte bara gå och dö? Gör jätteont i min hals och jag nyser titt som tätt. Blä på det, gå och göm er sjukdomar, någonstans ingen kan hitta er, eller någonstans ni inte hittar tillbaka. That would make my day.
Det var det. Nu tänkte jag kolla på lite film, Vampire Sucks, vi får  se hur den är! Bloggar om det senare.
Puss&Kram / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0