Konfa.

kom nyss hem efter en dryg konfalektion! Vi började med som alltid att fika lite, och småprata om lite allt möjligt, som vi brukar.
I min konfagrupp är det Jag, Julia, Sandra & Alexandra. Och våran präst Erland, och vår konfaledare Monica. Men hon har brytit foten, så hon jobbar bara förmiddagar just nu. Iallafall. Sen fjantade vi lite, va lite flummiga. Erlands humör gick bara neråt. Sen efter en lång, tråkig lektion med en sur Erland, så lekte vi mörkergömma. Alexandra skulle leta efter oss, haha de va lite småkul. Sen slutade vi, och jag kunde sticka hem. När jag kom hem satte jag på min dator direkt, och nu skriver jag detta.
Imorgon har jag SOprov, ska bli kul, för jag känner förengångskull att jag kan detta! Det är om franska revolutionen, jag är taggad till tusen!
Nu ska jag hoppa in i duschen, ha de bra!
Kram / Lollo.  cfh

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0