REST iN PEACE

Hej bloggen!
Tyvärr har jag något tragiskt att säga..
Idag gick min kära gammelfarmor bort, inte bra alls :/
Men hon somnade in fint, så hon har  det säkert jättefint uppe i himlen nu med min gammelfarfar.
Men det var inte så roligt att få veta det. Även om jag inte hann med att besöka henne mycket på Ålderdomshemmet, så gillade jag henne väldigt mycket. Har svaga minnen från min barndom då jag brukade leka i hennes gungstol, och att hon alltid bakade så goda bullar som man fick.
Kommer sakna min gammelfarmor Karin väldigt mycket..
Men livet går vidare, och hon har det säkert bättre nu. <3

Och lite random thoughts:
För att inte dagens inlägg bara ska bli tragiskt får jag skriva lite Random Thoughts.
Jo, idag tänkte jag skriva om en grej som förföljer mig dagligen..
Vad man än gör, lyckas man alltid svika någon, och så borde det inte vara alls!
Nu ska jag ta ett exempel som faktiskt hände häromdagen.
Jag var hos en kompis på filmkväll, och vi hade det jättekul.
Lite senare på kvällen börjar jag må väldigt dåligt (magont) och jag sa att jag kanske borde åka hem.
(Jag skulle sovit där egentligen)
Och jag trodde att hon skulle förstå, men hon blev sur och sa typ att jag alltid sviker,
och sånt stör jag mig på. Jag var nära att spy för jag mådde så dåligt, och sen tror hon att jag hittar på en ursäkt för att åka hem, vilket självfallet inte är sant.
Är det så schysst? Nein..
Och sen kan jag tillägga att på  fredag klockan 8 ska jag vara vid trafikverket, borås. Ska skriva mopedprovet, och jag hoppas att jag klarar det så jag slipper vänta längre till att få köra med min moped!
Skulle vart jätteskönt att få köra med den :)
Sen på Torsdag börjar skolan igen.. Visst är man lite glad, men samtidigt äre lite tråkigt.
Nu börjar jag nian, och det kommer nog bli ett bra år förhoppningsvis :)
Haha från i sjuan. Mini!
Pusshej - lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0