Osocial!

förlåt att jag har vart så osocial ! Men det har hänt så mycket denna vecka,
lugn, jag ska säga aaallt. ;)
I Tisdags började skolan igen då. En rätt så chill dag, slutade 13:15!
Sen gick jag hem, åt lite och så. Sen gick jag till församlingshemmet, för jag och Sofia skulle göra en dans till mig tills imorgon på konfirmationen ;) Hela dansen tog 30 minuter för mig att lära mig, koreografi är min grej :D
Sen direkt efter det hämtar mamma upp mig, så köper vi converse till mig :) 
så ser dom ut ! :D
Sen på onsdagen, blev det skola, och sen konsert på gymnasiet :) Jag och Simone åkte dit för att kolla på ES2;orna. Jätteduktiga :)
Sen på torsdag blev det skola, och efter det konfirmationsgenrep hela dagen! Och allt känns verkligen perfekt , känns som att det kommer gå skitbra! :D
Och idag då, har jag vart i skolan och chillat :) Snart kommer min faster Hanna med en locktång, det blir lockigt hår imorgon på konfirmationen :)
Ha det bra!

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0