Hemma!

Hej bloggen!
Är äntligen hemma efter denna hemska torsdag.. Alla torsdagar är likadana:
börjar 8, slutar tjugo över 3. Bara 3 minuter raster och långa lektioner.
Direkt efter skola ; Konfalektion i en och en halv timma..
Vi snackade mest om vilka låtar vi skulle sjunga, och vem som skulle göra vad i konfan.
Jag ska tillexempel dansa, sjunga och vara med i ett drama och även spela gitarr!
Fast vi är ju bara 4 personer, så vi får göra mycket!
Men nu är jag iallafall helt slut efter idag, så postar en liten bild med, haha, osminkad och fin :)
Kram / Lollo

Kommentarer
Postat av: inte jag!

G - O - S - E - G - R - I - S !

2011-04-07 @ 19:38:40

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0