Hej!

Åh, jag är så duktig på rubriker, eller vad tycker ni? ;) hehe.
Idag har skoldagen vart rätt så chill! Jag hade muntligt förhör på den Industriella Revolutionen.. Gick väl sådär ^^
Och igårkväll skulle jag bevisa för max att jag kan sätta foten över huvudet, och då slår jag i rumpan i min säng, så jag kan knappt sitta upp, det gör så förbannat ont! Och så brände jag ju gommen och tungan igår på Wook, så har inte kunnat njuta av skolans chili con carne, eller mina förbannat goda pannkakor.
Men jag ska inte klaga, jag lever ju :)
Det finns en låt jag verkligen inte kan få nog av!
http://www.youtube.com/watch?v=XwfimZoEsS0
What are words med Chris Medina. Kolla länken!
Så underbar.
Och detdär är en väldigt gammal bild på mig, haha. Mobbas inte.
Vi hörs nog imorgon , kram / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0