God kväll!

Hej bloggläsare!
Idag slutade jag tidigt, nämligen 13:15, ( love it )
Sen följde jag med linnea hem, och vi hade väldigt roligt!
Inte vart med henne på ett tag så det var gött :)
Sen klockan 18 åkte vi mot kinna, för vi skulle kolla på Hur många lingon finns det i världen?
Och så möter vi upp Josefin klockan 18:30 utanför biosalongen.
En väldigt mysig kväll, och film! Filmen rekommenderar jag, verkligen bra.
Filmen får dig att tänka om lite med!
Skulle postat en bild på filmen här, men idag vill inte bloggen samarbeta med mig tyvärr, haha.
Imorgon ska jag stå i cafét med Simone med, så då får ni komma och köpa mycket!
Nu ska jag göra mig iordning för sängen, puss!
Kram / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0