Fredag! <3

Äntligen är det fredag! Massa fjortishjärtan på det, <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Nyss kommit hem från skolan, det har vart en ganska chill dag :)
Men jag är tillbaka på ruta 1 angående min piercing. Kan knappt gäspa utan att det gör svinont!
Och kan inte heller vicka på näsvingarna ;) Som är såååå roligt!
Och så blev tävligen i våran IndustriellaRevolution tävling avklarad.
Och vinnaren vart såklart laget jag var med i ;)
Jag, Emelie, Marcus & Christopher, vi är grymma :D
Så när jag kom hem, unnade jag mig lite glass, dränkt i chokladsås , för att IndustriellaRevolutionen blev så bra ;)
Vi hade ett oförberett test med.. Det gick lite sådär, men tror att det gick ganska bra iallafall :)
Gammal bild på mig, men nu ska jag dra!
Pusshej / Lollo

Kommentarer

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0