cod, tihihihi

Hej bloggen!
Vad gör man när man sitter hemma och är sjuk?
Svar; Spelarl ite Cod : Black ops!
Fast lite mindre kul när man pratar i micen där och får random meddelande som säger " söt röst, vill du snacka med mig så jag blir kåt? "
hahah :(
Sen nös jag 15 gånger på en minut för er som vill veta,
och började blöda en himla massa näsblod!
Och igår var det ju så fint väder, och idag regnar det. Hur fan kan det bli så? :(
Jag saknar skolan lite, det är grymt tråkigt att vara hemma..
Ja, nu vet ni, nu kan ni skriva upp.
Huge kiss!
Kram / Lollo

Kommentarer
Postat av: ludde

så sjukt jävla vacker är du!

2011-04-12 @ 21:23:33
Postat av: anonymt.

SÅ du gillar skolan alltså? :O

2011-04-12 @ 21:31:38
Postat av: Anna

stackars lollo :/ <3

2011-04-14 @ 19:05:28

Här skriver du!:

Vad heter fina du?:
Kom ihåg mig?

E-mail (visas för bara mig): (publiceras ej)

Din sida?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0